пʼятниця, 11 квітня 2014 р.

Модуль4. Рефлексія.

В процесі роботи над модулем 4 я зрозуміла як в процесі особистісно орієнтованого навчання можна спланувати оцінювання учнів на початку роботи над проектом (оцінювання навчальних потреб учнів), в процесі роботи над проектом (у тому числі робота в малих групах і самостійна пошукова діяльність), оцінювання учнівських робіт по завершенню роботи з теми.Оцінювання забезпечує постійное спостереження за тим, як учні виконують завдання. Оцінювання може надаватися через спостереження, складання звітів про виконання проекту, інтерв'ю під час консультацій а також самооцінювання та взаємооцінювання учнів. Я побачила, що можу використовувати різні форми і методи оцінювання не тільки під час роботи над проектом, але й на інших уроках. Сподобалося працювати із З-Х- Я-Д таблицею, асоціативним кущом. Треба вчити учнів самостійно відслідковувати власний прогрес у навчанні.


Немає коментарів:

Дописати коментар